Ja precis SL Suger! Har nu åkt tunnelbana och buss hela veckan. Och det har varit en mardröm. Jag har kommit försent till möten, jag fått stå och vänta 30 min på inställda bussar ja listan kan göras lång!  Men snälla Andreas massor med människor åker med SL varje dag och trivs jätte bra med det! Eller gör dem det? Är så trött på att allt ska göras medelmåttigt. Resenärerna behandlas som boskap. Det är ingen på SL som bryr sig om man är nöjd kund, de vet ändå att man antagligen inte har något val nästa månad igen. Har ni åkte tåg eller tunnelbana i Tyskland eller Schweiz? Där går tågen på sekunden. Så hur svårt kan det vara, lär er och kopiera. Min tid är extremt viktig och jag har inte tid att stå 30 min och vänta på en buss. Så här är det tyvärr med alla statliga eller kommunägda bolag. Noll service och de som driver bolagen är helt inkompetenta så går bolaget med vinst ett år är det rena miraklet! Skällde ut min kvällschef förra veckan då han nästa alltid blir försenat och skyller på SL. Han har 3 byten, men sorry nu förstår jag. För att skapa en bra produkt behövs konkurrens.  Har en idé inom transportbranschen jag vill testa, jag kommer dock bli motarbetat som alla som försöker förbättra saker i Sverige, men hoppas kunna genomföra den i framtiden.. 🙂

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.